چقدررررر بچه داری سخته..
انقدر شیر دادم و از بالا ب پایین سرم خم بوده سردرد شدید گرفتم.
من فقط ی ماهدمرخصی داشتم چطوری ب کار برگردم؟؟؟
این خوشمزه کارمند تمام وقت میخاد خودش...
سرم داره میترکه از ۴ بیدارم
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت: 0:29
فردا قراره بریم اتلیه برای عکاسی قنداق پیچ..ولی هنو بیدارم چون خانم خانما از ۲ یهو قاطی کرد شروع کرد ب گریه تاحالا...الانم وقت غنیمته باید بدو بدو برم لالا
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت: 0:29
کامنت هایی ک برام میزارید قوت قلبه.
فردا آسه آسه کارمو از خونه شروع میکنم.
سوین بعضی شبا خیلی اذیت و گریه میکنه...
امشبم همینطوره..
انشااله فردا جوون داشته باشم برای کار.
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت: 0:29
و
میم مهربون شده باهام..ی وقتایی ک با محبت تو صورتم نگاه میکنه ناخوداگاه ب این فکر میکنم ک ۹ ماه بهم توجه و محبت نکرد...حتی یادم ب اینومیوفته ک دستامو نگرفت...
ولی در کل ...
با عشق بی انتها مشغول دخترمم
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1402 ساعت: 15:18
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70 تاريخ: پنجشنبه 16 آذر 1402 ساعت: 15:18
خدایا شکر برای این نفس قشنگی ک توی بقلم هست...
خدایا مرسی ک انقدر قشنگ برام برنامه ریزی کردی
خدایا مرسی ک جنسیتی ک دوس داشتم و فرزندم کردی
خدایا مرسی واسه سوین خانمم..
واقعا مرسی خدایا
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت: 14:31
درباره بستری شدن طفل معصومم میام مینویسم دل یا دلیل؟...
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت: 14:31
رفتارش باهام خوب شده و اینم منو اذیت میکنه..چرا تمام اون ۹ ماهی ک از نظر روحی بهش احتیاج داشتم محبت و توجه ش و ازم دریغ کرد.
چرا اون روز توی خیابون دستامو نگرفت...
حس میکنم تا ابد یادم نمیره...
محاله یادم بره...خوبم باهاش ولی یادمه همه چیزو
..
ما را در سایت دل یا دلیل؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: دوشنبه 6 آذر 1402 ساعت: 14:31